3

3 tipy ako správne nastaviť svoju ponuku – 2. časť

Medzi hlavné faktory, ktoré ovplyvňujú výšku vášho predaja sú cena a obsah balíka, podmienky balíka a správne časovanie predaja. Na rozhodovací proces zákazníka však vplýva ďaleko viac faktorov. Zistite ktoré to sú v druhom pokračovaní tohto blogu.
3

3 tipy ako správne nastaviť svoju ponuku – 1. časť

Je vašim cieľom zasiahnuť čo najvyšší počet nových zákazníkov? Chcete aby sa vaša ponuka predávala čo najlepšie? Ak áno, tak práve vám je určený dvojdielny blog o tom ako správne nastaviť vašu ponuku.
Nový

Nový nástroj na úpravu cien - Flexirate

S nástrojom Flexirate dokážete meniť predajné ceny vašich ponúk počas trvania ponuky. Máte posledné voľné izby alebo stoly na najbližšie obdobie? Ako prvý vo svojom segmente Vám teraz dávame možnosť flexibilne upravovať predajnú cenu podľa skutočného dopytu.
Slovník

Slovník marketingových pojmov - 2. časť

Konverzia, SEO, vlog či open rate... Strácate sa v spleti marketingových pojmov? Nemusíte byť marketér, aby ste poznali ich význam. Druhé pokračovanie slovníku marketingových pojmov je tu. Príjemné čítanie.
Slovník

Slovník marketingových pojmov - 1. časť

CTA, bounce rate, crossell, hashtag... Strácate sa v spleti marketingových pojmov? Nemusíte byť marketér, aby ste poznali ich význam. V tomto článku sme pre vás zhrnuli tie najdôležitejšie marketingové pojmy, bez ktorých sa nezaobídete.
Zoznámte

Zoznámte sa: Google PPC reklama

Viete čo je Google PPC reklama? Ako funguje PPC reklama a aké sú jej výhody? Tento blog vám zodpovie tieto otázky.
Títo

Títo partneri majú najlepšie hodnotený personál za rok 2016

Počas celého roka 2016 zákazníci hodnotili spokojnosť s vašim personálom. Na základe ich hodnotení vznikli rebríčky TOP 10 partnerov s najlepšie hodnoteným personálom ZľavaDňa v jednotlivých kategóriách. Pozrite si výsledky hodnotenia v blogu.
Čo

Čo sú UTM tagy a ako vám pomôžu efektívne vyhodnocovať vaše kampane

Chcete presne vedieť odkiaľ sa o vás dozvedeli vaši zákazníci? Odkiaľ prišli na váš web? Začnite používať UTM tagy. Ak vám toto slovo nič nehovorí alebo sa v tejto problematike chcete zdokonaliť, tak je tento článok presne pre vás.
Zákazníci

Zákazníci vybrali najlepších partnerov za rok 2016

Počas celého roka 2016 zákazníci hodnotili spokojnosť s vašimi službami. Na základe ich hodnotení vznikol rebríček TOP 10 partnerov ZľavaDňa v jednotlivých kategóriách. Pozrite si finálny rebríček v blogu.
Výsledky

Výsledky prieskumu o cestovnom ruchu na Slovensku

Ako vyzeral cestovný ruch v roku 2016 a čo sú jeho najväčšie výzvy? O tom sa hovorilo na druhom ročníku Konferencie ZľavaDňa - Trendy v cestovnom ruchu. Pozrite si výsledky veľkého prieskumu.

Maximálny zážitok, minimálna cena.

Do 14 dní môžete kupóny stornovať a vrátime vám plnú sumu

Na výber z 10 bezpečných spôsobov platieb

Doteraz sme zážitkami potešili 1,5 milióna Slovákov

O vašu spokojnosť sa stará vyše 100-členný tím